Přeskočit na hlavní obsah

Cheekathon Benefit

Bylo, nebylo...

...dlouhou, předlouhou dobu jsem toužila po tvářence Dallas od Benefitu. Jenže v dobách mých studií pro mě byla poněkud "drahou srandou." A když už jsem začala vydělávat, tak její cena stoupla o několik set výš a já si stála říkala někdy...

Na počátku letošního jara se objevily zrávy, že Benefit chystá limitovanou paletku nejoblíbenějších tvářenek v jejich plné velikosti. A já věděla, že jednu z paletek opravdu moc chci. Když jsem zjistila, za jakou cenu se paletka bude prodávat, mé rozhodnutí sílilo.



To, že se jednalo o LE jsem už psala. Ale že to bude až tak moc limitovaná věc, to jsem netušila. Do pardubické Sephory dorazily pouze 4 kousky a já měla to obrovské štěstí, že jedna jediná paletka nebyla zamluvená. Společně s prodavačkami jsme nad ní óchaly a áchaly a já si ji pak pyšně odnášela v pruhované taštičce.

Paletka se prodávala za nějakých 1790,- Kč a mě koncem března končila 10% sleva na celý nákup, tak jsem využila i tu. Ve finále jsem za celou paletku zaplatila 1611,- Kč. A teď počítejte se mnou - jedna tvářenka se momentálně prodává za nějakých 1070,- Kč (nevím, jestli všechny, ale zrovda Dallas určitě). V paletce je tvářenek 5, takže kdybych si chtěla koupit všech 5 zvlášť, zaplatila bych za ně dohromady 5350,- Kč. Takhle v paletce mě jedna vyšla před slevou na 358,- Kč, po slevě na 322,- Kč. A to je hodně, hodně velký rozdíl!

Nechme ale počtů a vrhněme se na tvářenku samotnou. K jejímu balení nemám co vytknout - naprosto mě uchvátilo. Přijde mi vtipné, růžové, zlaté, prostě strašně kjůt :) Velké zrcadlo je také super, navíc je opravdu skvěle funkční. Šteteček ve mě lehce evokuje štětku na holení, ale myslím si, že v případě nouze se dá použít.


Samotné barevné složení tvářenek v paletce se mi opravdu moc líbí.  Mohla bych napsat, že paletka obsahuje tvářenky Dandelion a CORALista, bronzery Hoola a Dallas a rozjasňovač Rockateur. Nicméně podle stránek Benefitu jsou Dandelion, CORALista a Rockaeur tvářenky, Dallas tvářenka a bronzer v jednom a Hoola bronzer. Jen aby bylo jasno.


Dandelion je krásná světle růžová tvářenka ideální na každodenní nošení. Měsíc po koupi paletky jsem prakticky nepoužívala žádnou jinou jak moc se mi líbila. Dandelion je možné koupit i v tekuté verzi, miniverzi, jako lesk a tekutý rozjasňovač.


Hoola je troufám si říct dnes už ikonický bronzer této značky. Jedná se o úchvatnou matnou záležitost, která mi seděla jak začátkem jara, kdy jsem byla bledá, tak i teď, kdy už mám jemné opálení. Hoola se navíc dočkala celé kolekce a tak si můžete koupit i lesk na rty, bronzer v mini verzi, konturovací štětec, tělový bronzer a tekutý bronzer.



Rockateur je krásná rose gold barva, jak sami píší. Já v ní vidím maličko modré odlesky a tak ji spíš než jako tvářenku používám jen jako rozjasňovač. Nicméně jsem ji zkoušela i jako tvářenku na celou tvář a výsledek také nebyl úplně k zahození. Ale jako rozjasňovač ji mám mnohem raději. Barvičku lze pořídit i jako lesk na rty.


CORALista je naprosto dokonalá korálová barva na léto. Obhahuje opravdu lehoučký zlatý šimer, takže se krásně na tváři leskne a není potřeba používat rozjasňovač. CORALista lze pořídit i jako lesk na rty.


Dallas je zlatým hřebem této paletky. Moje naprosto nejoblíbenější barva, po které jsem roky toužila. Líbí se mi její univerzálnost, kdy tvářím dodá krásnou barvu a obličej zároveň vykonturuje. A to se mi líbí, protože tak zvládnu dvě mouchy jednou ranou. Dallas lze doplnit stejně jako CORAListu leskem na rty.  


Uf, musím přiznat, že tento článek mi dal opravdu zabrat, ale chtěla jsem tvářenky prvně pěkně vyzkoušet a pak až o nich napsat. Určitě za sebe tvářenky doporučit můžu a pokud po nějaké opravdu toužíte, kupte si ji. Opravdu.

Zajímalo by mě, jaká je vaše oblíbená tvářenka od Benefitu, případně pokud některá z vás vlastní tuto paletku - jak jste s ní spokojené?

Komentáře

  1. Ta paletka je nádherná, úžasná :-) Dallas je můj oblíbený a Rockateur. Jestli budu mít štěstí a někde na ni narazím tak vůbec nebudu přemýšlet:-) :-Doufám
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že už k dostání nikde nebude, jedině snad kdyby se jí někdo zbavoval.

      Vymazat
  2. Naprostá nádhera! Až budu ve Španělsku v létě tak zkusím zapátrat zda se tam nedá sehnat a pokud ano hodně nad ní budu uvažovat, i když je fakt že je to pro mě stále dost peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že to byla celosvětová limitka, takže k dostání asi jen tak už nebude. A pokud bys na ní narazila, tak ji určitě v zahraničí seženeš levněji než tady u nás ;)

      Vymazat

Okomentovat

Prosím slušně. Děkuji :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Konečná 36

Hazké pondělí všem! Mám tu pro Vás slibovaný článek plný prázdných obalů od kosmetiky. A nebude trvat dlouho a budu mít pro vás další nálož ;)   Oriflame - Big Lash Mascara Bohužel, tuto řasenku nemůžu úplně doporučit. Je průměrná, svou práci odvede, ale za stejné peníze jsem schopná sehnat lepší.  Rimmel - Brow Pro Micro Tato tužka na obočí byla moje velká láska! Vydržela mi téměř rok (nepoužívala jsem ji denně a určitě nemám potřebu dokreslovat si obočí, tužky spíš používám ke korekci vnější části obočí). Je hezky tenká, tak akorát tvrdá/měkká. Kdybych neměla v zásobě spoustu dalších, klidně ji ihned pořídím znovu.  Garnier - Moisture+ Aqua Bomb Moje oblíbená pleťová maska :) Myslím si, že ji všichni znáte.  Garnier Bio - Čistící pleťové tonikum s tymiánem Tohle pleťové tonikum bylo fajn, nicméně asi ho znova úplně nepotřebuju. To, že mi lehce vysušoval pleť, mi ani tak moc nevadilo, ale často mi pleť vysušoval docela dost a to je něco, co mi úplně nesedělo.  Catrice - Camouflage cre

Vánoční přání

Milé čtenářky, milí čtenáři dovolte mi popřát Vám co možná nejklidnější prožití vánočních svátků. Doufám, že si nejen dnešek, ale i nadcházející dny užijete v klidu a v pohodě s Vašimi blízkými tak, jak si představujete. Pevně věřím, že každý z Vás dnes večer najde pod stromkem to, po čem touží a že i Vámi obdarovaní budou mít radost. A nezoufejte, pokud někdo ve Vašem okolí bude mít pod stromkem sto dárků a vy jenom pár - Vánoce nejsou jenom o dárkách, věřte mi. Užívejte si :)

Strojek na čištění pleti SkinPro Oriflame

Hezký pátek všem! Dlouhou dobu jsem toužila vyzkoušet nějaký čistící kartáček na pleť, protože jsem si říkala, že by mi mohl pomoci od ucpaných pórů a celkově pleť lépe vyčistit. Nicméně jsem žena celkem spořivá (haha, jak kdy, že) a úplně platit dva tisíce a víc se mi za kartáček fakt nechtělo.